TROPIKI: e-commerce od zera

  • E-commerce
  • Branding

Wiele firm chwali się, że ich projekty są świeże i soczyste. W przypadku realizacji dla sklepu z roślinami Tropiki we Wrocławiu możemy szczerze powiedzieć, że naprawdę udało nam się uzyskać taki efekt.

Tropiki Branding i sklep www

Misja

Na zlecenie wrocławskich fanatyków zieleni nie tylko postawiliśmy sklep internetowy, lecz także przygotowaliśmy cały branding marki i wdrożyliśmy kluczowe integracje e-commerce: z kurierami i Paczkomatami.

Stworzenie marki od 0
Kreacja strategii
Zaawansowane integracje

Technologia

Sklep postawiliśmy na sprawdzonej platformie WooCommerce, której zaletą jest adaptowalność i prostota obsługi. Szczególny nacisk położyliśmy na UX: zależało nam, aby nawigacja w obrębie sklepu była miłym, przyjemnym doświadczeniem, przypominającym wizytę w pełnym roślin sklepie stacjonarnym. Zadbaliśmy o niezawodną integrację z systemem kurierskim, a zwłaszcza z paczkomatami.

Użyteczność i piękno

Naszym celem była wyróżniająca się identyfikacja wizualna, która będzie odpowiednio eksponować produkt, oraz sprawnie działający sklep umożliwiający szybkie dostarczenie delikatnego towaru, jakim są rośliny doniczkowe.

Proces

Wiedzieliśmy, że konkurencja w branży roślin doniczkowych zwiększyła się w ostatnich latach wraz ze wzrostem popularności tego hobby wśród milenialsów. Należało zatem zaproponować coś, co będzie mocno przyciągać wzrok na tle innych sklepów.

W identyfikacji wizualnej postawiliśmy więc na kontrast. Pogodny różowy kolor sprawia, że zieleń wygląda niezwykle soczyście i atrakcyjnie. Jednocześnie całość wyróżnia się na tle konkurencji, która często stawia na key visual w barwach ziemi lub w czerni i bieli.

Świat kolorów
English green #1A493E
Sugar cane #EDEDE7
Cream Brulee #FFE2A0
Embarrassed #EF7D8F
First frost #CEE2F0
Zobacz online